czwartek, 26 marca 2015

Prolog

Mieliście kiedyś taką sytuację, że czuliście się jak "wyżalacz"? Taka osoba, której możesz powiedzieć wszystko a ona nie ma własnych problemów??


Ja właśnie się tak czuję... Że za taką właśnie postrzegają mnie inni...

Od kilku dni... Myślę o śmierci, o cięciu się, o samobójstwie...
Ale, dlaczego??
Przecież problemy z szkołą, nauką... Nie można nazwać problemami, prawda?

Problem, że czujesz się odrzucona, samotna... Wśród ludzi, którzy Cię kochają.
Problem z zaakceptowaniem siebie, takim jakim się jest... Zaakceptowaniem swojego wyglądu.
Problem w tym, że każdy w kółko powtarza Ci, że jesteś szczupła, a ty... Wciąż zaprzeczasz. 

Mój problem tkwi w tym, że... Kompletnie nie mam pojęcia, w czym...
Nie wiem! Po prostu, nie wiem!

Kiedyś zdarzyło mi się przeczytać książkę, nie pamiętam nazwy... Książkę, w której główny bohater chciał popełnić samobójstwo, a moją główną bohaterką jest... No właśnie, nie mam swojej głównej bohaterki. Tej... Która jest w stanie mi pomóc... 
Dlaczego, czytając tą książkę czuję się jak ten główny bohater?!
Nie mam mamy psycholog, która jest mi w stanie pomóc czy... Brata, który ma masę własnych problemów, ale... I tak, chcę mi pomóc, jak tylko jest w stanie.

Nie posiadam takiej osoby, która mogłaby mi pomóc... Osoby, która mogłaby mnie przytulić, spytać "Co się stało?" a ja bez najmniejszego problemu z spokojem mogłabym jej opowiedzieć wszystko, od samego początku, do samego końca.

Potrzebuję tego... Potrzebuję tego, jak powietrza.


Nazywa się, Ashley. Mam dziewiętnaście lat, a tak wygląda... Moja historia...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey, z tej strony ICA! 
Nie mam kompletnie żadnego pomysłu co by tu można było napisać, hmm... O, wiem!
Może, eee... Na samym wstępie przeproszę Was, za to, że... Przed nieco długi czas... Nic nie pojawiało się na blogu!
Ale zapewne rozumiecie, prawda? Sprawy prywatne.
Prolog ten jest w pełni pisany przez nikogo innego, jak naszego kochanego ponczka! Ja go tylko... Lekko dopracowałam/poprawiłam, e tam! To w sumie to samo.
Mam nadzieję, że prolog Was zainteresował i, że oceniacie go na wyższej skali :D
Do zobaczenia ;**
~ICA~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey, hey, hey!~
Tak jak już mówiła nasza Ica, tak. Prolog jest moim dziełem. Nie był on stworzony na potrzeby bloga, ale... widać, że post na tej grupie się przydał. Bohaterów mamy w kompletnej rozsypce.... mamy już ich kilka, ale jeszcze dużo przed nami. Wcześniej nie mogłyśmy dodać tego prologu... niestety...
Rozdział 1... hmm... i tu zaczynają się schody...
Pożyjemy, zobaczymy, nie? ;*
~Wika aka ponczek 
PS: Chyba znacie mnie stąd :DD http://i-want-u-bad-r5.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. Boskie dawaj Next :)
    Zapraszam do siebie
    http://kiedyswyjdenaprosta.blogspot.com/
    A tu mój i mojej przyjaciółki
    http://lolsy123456789.blogspot.com/2014_12_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zaczełyście,
    Czekam na następny
    Życzę duuużo weny i zapraszam do mnie.
    http://niebopoco.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń